Total Pageviews

Thursday 15 November 2012

Лекція 4.

Завдання до Лекції 4.

1) Які Ваші враження від відвідування університетської бібліотеки? Що Вам сподобалося/не сподобалося? Що б Ви порадили бібліотеці для покращення роботи?








2) Прочитайте "Технологія роботи з науковою літературою", документ прикріплений на сайті у розділі Лекція 4 https://sites.google.com/site/ondpereklad2012/home/lekcia-4. Чи користувалися Ви до прочитання цієї статті якимись методиками опрацювання наукових джерел? Чи є  у Вас власні індивідуальні методики роботи з науковою літературою?

3) Відвідайте сайт курсу https://sites.google.com/site/ondpereklad2012/, прочитайте вимоги до проекту і виконайте Крок 1 - оберіть тему курсової роботи для проекту. Починайте працювати над Кроком 2, відвідавши нашу університетську бібліотеку, та над Кроком 3.


Всього найкращого!!!!!

28 comments:

  1. Раніше я , звичайно, вже відвідувала цю бібліотеку, але після екскурсії, що відбулася на останній лекції, багато нового відкрисоля мені.Наприклад, я дізналася багато нового та корисного. Зокрема, як здійснювати пошук необхідної літератури за алфавітними покажчиками. Також корисним є доступ до дисертаційних та дипломних робіт за минулі роки.
    2) У запропонованій Вами статті представленно багато корисної інформації яка стосується роботи з науковою літературою. Поради є дуже вдалими та корисними : оформлення цитат та посилань - важливі зауваження для нас. Зокрема мені подобається один із запропонованих методів - "метод відсієвання" наукової літератури,обовязково буду використовувати його у подальшій науковій діяльності.

    ReplyDelete
  2. Сподіваюсь, Юліє, Ви будете використовувати запропоновані поради щодо опрацювання наукових джерел, це значно підвищить ефективність і якість Вашого дослідження.

    ReplyDelete
  3. Враження від відвідування університетської бібліотеки лише позитивні.Адже бібліотекарі добре підготувалися до нашого приходу,дали нам багато ціавої інформації та навчили правильно користуватися картотеками,що насправді спрощує пошук потрібної інформації.
    2.Багато корисної інформації наведено у статті "Технологія роботи з науковою літературою".Тут вдало запропоновані методи економії часу під час написання наукової роботи. Потрібне не лише мати багато джерел інформації,а й вміло їх використовувати.Завдяки статті я стала більш обізнана у написанні курсової роботи і сподіваюся,що набуті знання допоможуть мені у подальшій науковій діяльності.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Так, я теж сподіваюсь, що в межах мого курсу студенти не лише набудуть теоретичних знань, але і отримають справді корисні практичні поради по оптимізації та підвищенню ефективності свого наукового дослідження.

      Delete
  4. 1. Екскурсія в університетську бібліотеку залишила: а) візуальну картинку інтер'єру кімнат на другому поверсі, б) відомість про те, що нам відкритий доступ до дипломних та дисертаційних робіт (а це може стати в пригоді). Взагалі зі структурою такого типу бібліотек була ознайомлена, оскільки часто користуюсь таким фондом інформації.
    Для покращення роботи потрібна глобальна у порівнянні з сучасним станом речей ком'ютеризація. На жаль, казна нашої держави розрахована на інших цілей.

    2. Останнє зауваження стосується і статті, присвяченій методам опрацювання наукових джерел.
    Так, минулого року я працювала на так званим науковим... проектом, темою якого було порівняння образу Гамлета у виставі, поставленої Royal Shakespeare Company у 2004 році та фільму “Hamlet” (directed by Kenneth Branagh), 1996. Чи не єдиними джерелом критичних статей англійською мовою був інтернет. Тому актуальним є питання щодо опрацювання матеріалу в електронному вигляді (наприклад, використання певних браузерів, в яких доступна функція "маркер" чи інших спеціалізованих програм та технічного забезпечення).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Одна з наступних наших лекцій якраз буде присвячена пошуку наукової інформації в мережі. Сподіваюсь задовольню вашу цікавість.

      Delete
    2. Рада це чути. Думаю, це буде пізнавально.

      Delete
  5. Відвідування університетської бібліотеки залишило дуже позитивні враження. Я дізналась про багато цікавих фактів. Особливо мене вразило те, що фонд бібліотеки становить 464.000 книжок! Це дійсно неймовірно.Особливе задовлення приніс перегляд книжок, виданих ще у 19 столітті, а саме Остромирового Євангелія та англо-французького словника. Крім того,колектив бібліотеки дуже добре підготувався до зустрічі зі студентами та надав багато корисної та важливої інформаціїї, яка стане у нагоді.
    2. Запропонована стаття виявилась дуже пізнавальною, адже в ній можна знайти багато цінних порад, а саме, як правильно працювати з джерелами та раціонально використовувати свій час.Раніше я не використовувала подібні методики, але зараз ця інформація знадобиться мені для написання курсової роботи, а в майбутньому- для інших видів наукових робіт.

    ReplyDelete
  6. 1)Похід до бібліотеки залишив лише позитивні враження. Навіть з першого погляду стало зрозуміло,що нас чекали і сумлінно готувалися.
    Особито я дізналася дуже багато цікавої інф-ї про бібліотеку, її бібліографічний фонд.
    Дуже вдячка бібліотекарям за детельний "інструктаж" стосовно роботи з картотеками,тощо.
    2)Стаття є дуже корисна для людей,які займаються науковою діяльністю,особливо для новачків,таких як ми))) Прочитавши статтю, я можу скзати,що використовувала певні методики.(навіть незнаючи про це).
    Особливо цікавою для мене виявилася інформація про умовні знаки.

    ReplyDelete
  7. 1)відвідавши бібліотеку,я знайшла для себе дещо цікаве.наприклад,мені сподобалось,що можна переглянути роботи студентів,які писали вже курсові,дипломні,і можливо,знайти щось корисне зі своєї теми.
    2)з наведених методів роботи з науковою літературою я користувалась так званим швидким переглядом(вивченням змісту книги та передмови автора),веденням карток з найбільш цікавими,як на мою думку, цицатами та своїми власними скороченнями при написанні.А з власних методів-використання кольорових закладок з різним змістом,наприклад,червона-обов'язково для використання,зелена-слід поміркувати,жовта-звіритись з іншими джерелами,синя-як моя власна думка.І також використання "NB"на полях книги.
    Цікаво,що в статті автор пропонує використання не великої кількості джерел,а найбульш суттєвих.

    ReplyDelete
  8. Щодо походу в бібліотеку, то він залишив лише позитивні враження, хоча й половина інформації була мені вже відомою. Найбільше зацікавили факти прокількість абонементу та обширність асортименту книг, тобто кожен може знайти самке те, що йому потрібно. Ще з першого курсу я регулярно навідуюсь у відділ художньої літератури, тому ця бібліотека для мене вже звичне місце відвідування. Дуже корисним став факт, що є у наявності наукові роботи студентів та співробітників університету, що дає можливість знайти швидко потрібну і опрацьовану інформацію та ознайомитися з оформленням наукових робіт.

    Щодо статті, то радує, що матеріал викладено грамотно і так, що він легко запам"ятовується. Це важливо, адже саме завдяки цьому я зможу швидко у потрібний момент відновити цю інфрмацію у своїй голові. Так як зараз актуальною науковою діяльністю для мене є написання курсової роботи, то думаю подані поради стануть у пригоді. Зацікавило, що навіть при читанні хуожньої літератури, я використвувала методи маркуваня цікавих думок та метод "швидкого читання", щоб даремно не гаяти час, не усвідомлюючи при цьому їхнє офіційне звання - методів опрацювання наукової літераури. А ось пункт про оформлення використаних джерел є для мене вагомим, так як завжди виникають з ним проблеми, надіюсь тепер у мене їх більше не буде)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Звичайно деякі способи опрацювання наукових джерел є універсальними, тобто їх можна використовувати і для опрацювання інших видів літератури.

      Delete
  9. Бібліотека – джерело знань з якого ми черпаємо інформацію впродовж навчання. Книгозбірня нашого університету не виняток. Мене вразила кількість букіністичної та наукової літератури. Дізнався багато способів пошуку матеріалу.
    Праця бібліотекарів заслуговує на пошану. Скільки зусиль вони докладають для того, щоб нова книга дійшла до читача? Відвідування бібліотеки було цілком пізнавальне. Залишилися тільки позитивні враження.
    Я вже користувався деякими методиками опрацювання наукових джерел. Спершу потрібно навчитися працювати з книгою, відбирати потрібну інформацію з всього спектру доступної літератури, зосередитися на темі, яку потрібно розкрити і акумулювати всю свою енергію в русло наукових досліджень!

    ReplyDelete
  10. Судячи з облич на фото, усім дійсно було дуже цікаво) насправді, ми дізналися багато нового (як ось, наприклад, робота з картотекою чи електронний пошук). Особисто для мене приємною несподіванкою було створення електронної бібліотеки та можливість ознайомлення з курсовими та дипломними роботами інших студентів. Щодо методик, то я цілком погоджуюсь з Андрієм Шугаєвим.

    ReplyDelete
  11. Екскурсія до бібліотеки була цікавою та досить інформативною. Порадував факт, що в її фонді є досить багато іншомовної літератури, що полегшить в деякій мірі нам роботу над нашою курсовою, а пізніше - дипломною роботами. Також плюсом є електронний архів книг, що значно пришвидшує пошук необхідного матеріалу. Хоча, я б додала більше сучасного комп*ютерного обладнання.Але загалом залишились хороші враження - працівники бібліотеки повністю віддаються своїй роботі.

    ReplyDelete
  12. Екскурсія дійсно була цікавою. Вразила така велика кількість книжок. Також сподобалася спорощена система пошуку літератури. Але,як вже зауважила Ірина Бойко, потрібно додати більше комп'ютерного обладнання.

    ReplyDelete
  13. Екскурсія до бібліотеки по-своєму вразила. Було дуже цікаво відірватися від світу інтернет-мереж та поринути у таку кількість книжок. Досить детально розповіли нам про систему пошуку необхідної літератури, ознайомили також з електронними каталогами бібліотеки, але звісно, хотілося бачити більше комп'ютерів задля зручного та швидкого їх використання усіма студентами.

    ReplyDelete
  14. Надзвичайно було приємним те, що бібліотекарі готувались до зустрічі з нами.
    Мета походу до бібліотеки – долучити нас до більш зручного використання електронної літератури, познайомити з новою, цікавою та корисною інформацію для нас. І справді лекція була насичена, пізнавальна, особливо нас вразив перегляд книжок 19 століття.
    Що ж до мене для мене було приємною новиною почути те, що є більш зручний електронний пошук літератури та інформації,яка нам так необхідна в даний час.

    ReplyDelete
  15. у бібліотеці я почувала себе комфортно.нас зустрічали та проводжали з посмішкою.Дуже приємно, коли розумієш, що до тебе ставляться з розумінням та повагою.
    Як на мене, було б непогано придумати в холі, щось на зразок путівника.
    В загальному, бібліотека справила приємне враження!

    ReplyDelete
  16. Мені дуже сподобався наш візит до бібліотеки.Це було щось новеньке,раніше пар в бібліотеці у нас не було.Мені дуже сподобалось.Насамперед,в бібліотеці працюють привітні люди,дійсно готувались до нашої зустрічі.Багато нового дізнались.Бібліотека заповнена старовинними книгами,деякі з них нам показували.
    Щодо меня,я дійсно отримала багато корисної інформації.

    ReplyDelete
  17. Пхід до бібіліотеки справді був надзвичайним! Чудова атмосфера, приємні люди, корисна інформація... і це ще не повний список тих вражень, які я отримала. Особливо цікаво було побачити книги, яким більше 200 років. Цей день я надовго берегтиму в своїх спогадах.

    ReplyDelete
  18. Стаття виявилась насправді корисною, хоча і деякими методиками, як наприклад виписування або помічення важливої інформації в тексті, користувалась і раніше.

    ReplyDelete
  19. Бібліотека – джерело знань з якого ми черпаємо інформацію впродовж навчання. Книгозбірня нашого університету не виняток. Мене вразила кількість букіністичної та наукової літератури. Дізнався багато способів пошуку матеріалу.

    ReplyDelete
  20. Слід пишатись такою бібліотекою та бути вдячним її працівникам за подання доступної інформації. Ми отримали колосальне задоволення. Різноманіття книг, енциклопедій та безліч іншої цікавої літератури дозволяють нам готуватися до практичних занять, написання творчих робіт на вищому рівні. Впевнена в подальшому процвітанні бібліотеки.

    ReplyDelete
  21. Похід до бібліотеки сподобався,отримала корисну інформацію як працювати у бібліотеці.Також нас познайомили із сучасним облаштованим читальним залом.Дуже сподобались старовинні книги, які нам показали.

    ReplyDelete
  22. Похід до бібліотеки був досить пізнавальним. Хоча нині більшість студентів обирають використання інтернет ресурсів, так як це набагато швидше і зручніше. Але я впевнена книги ніколи не втратять своєї актуальності. Як працювати з книгами в бібліотеках це дуже корисна інформація для всіх.

    ReplyDelete
  23. Похід до бібліотеки був справді потрібним і корисним. Я впевнена, що це зможе допомогти мені у подальшому навчанні,оскільки я тепер знаю, що можна звернутися і до інших залів із інформаційними ресурсами, окрім того,в якому я була записана. Можна ознайомитися з науковими роботами інших студентів, щоб краще орієнтуватися у своїй і мати перед собою приклад.

    ReplyDelete
  24. Як відомо бібліотека - місце, де можна знайти потрібні знання, яких не подають на лекціях або не знайти в Інтернеті, хоча скоро всі книги, які є в бібліотеках, можна буде знайти і там. Але я вважаю, що книгу не замінить навіть текст на екрані монітора комп'ютера. Тому як на мене, наша бібліотека укомплектована добре, адже в будь-яку хвилину можливо знайти потрібну літературу та попрацювати з нею, також познайомитись з роботами інших студентів та отримати корисні та безцінні знання.

    ReplyDelete