Total Pageviews

Wednesday 28 November 2012

Лекція 5. Інформаційний пошук

Завдання 1. Відвідайте сторінку сайту курсу https://sites.google.com/site/ondpereklad2012/samostijna-robota/informacijni-resursi і, використовуючи пошукові можливості мережі інтернет здійсність пошук наукової  інформації з обраної Вами теми курсової (https://sites.google.com/site/ondpereklad2012/vimogi-do-proektu).

Завдання 2. Прокоментуйте Ваші враження від використання запропонованих інтернет-ресурсів. Які з них Вам сподобалися./ не сподобалися в аспекті результативності відповідей на запити/ релевантності знайдених документів/ зручності пошуку/ легкості доступу до повнотекстових документів? Проаналізуйте знайдені матеріали (зазначивши обрану Вами тему курсової роботи!!!!!).

Завдання 3. Якими інтернет-ресурсами користуєтеся Ви для пошуку валідної інформації? Чому Ви користуєтеся цими ресурсами?  Поділіться посиланнями (links) на Ваші улюблені ресурси.

31 comments:

  1. Використання даних сайтів у пошуці валідної інформації для теми курсової роботи "Особливості вживання сленгу в газетному тексті",було дуже результативним,оскільки було подано багато аторських статей щодо цієї теми. Також було подано список літератури,який полегшив процес пошуку додаткової інформації.
    В основному ,я користуюся такими пошуковими системами як: http://www.google.ru/ та сайтом бібліотеки Вернадського,оскільки там подано багато валідної інформації.

    ReplyDelete
  2. Спробуйте скористатися також підбіркою ресурсів Noodle Tools, оскільки для практичного розділу Вам потрібно буде опрацювати газетні статті (з quality чи popular англомовних газет. Ви зможете знайти необхідіні сайти цих газет за допомогою опції Media в Noodle Tools.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дуже дякую за корисну інформацію)

      Delete
  3. Сайти пошуку інформації для курсової на тему "Лексико-семантичні особливості англомовних юридичних текстів" дуже зацікавили, адже вже знайшла багато потрібної мені інформації.
    А в принципі використовую пошукову систему Google та Lycos, де завжди знаходжу все, що мене цікавить.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Коли здійснюєте пошук по мережі, то не забувайте зберігати лінки, можуть згодитися для списку використаних джерел.

      Delete
  4. Чесно кажучи, раніше користувалась тільки пошуковою системою Google. Але завдяки вашим лекціям дізналась ще про електронні бібліотеки як книжок, так і дисертацій. Це стане мені у нагоді для пошуку необхідної літератури для моєї курсової на тему "Лінгвостилістичні засоби створення комічного в публічних промовах".

    ReplyDelete
  5. Я здійснила пошук інформації з багатьох запропонованих інтернет-ресурсів за моєю темою "Структурно-композиційні особливості текстів Інтернет-новин", і була задоволена.
    Я залишилась задоволена, так як почала використовувати більше інтернет ресурсів, ніж звичайний http://www.google.ru/.
    "Той хто володіє інформацією - володіє світом", тож я рада, що маю можливість збагатитись корисною та цікавою інформацією, використовуючи пошукові можливості мережі інтернет.

    ReplyDelete
  6. Підбірка інтернет-ресурсів мені сподобалася. Завжди хочеться спробувати щось нове. Тому більшість з них уже встигла "юзнути", оцінити практичність та зручність. Вразив кількістю інформації корпус, де здійснувала пошук за темою "Лексичні засоби виразності у сучаснму рекламному тексті".
    Останнім часом серед пошукових систем, з яких, як правило, і розпочинається наш "серфінг" по просторах світової мережі, віддаю перевагу http://duckduckgo.com/ , яка не відслідковує (в порівнянні з Google) діяльність користувача й формує список знайдених сторінок більш об'єктивно.

    ReplyDelete
  7. Запропоновані лінки виявились дуже корисними і дуже сподобались. Вже не першою скажу, що раніше використовувала переважно Google а також Bing.
    Здійснила пошук інформації необхідної для курсової з ОНД та зарубіжної літератури. Сподобалось те, що в деяких пошуковиках можна чітко вказати критерії для пошуку і одразу видно ті результати, які необхідні для роботи. Найбільше привернули увагу Lycos, Dogpile, надзвичайно корисний - http://www.dissercat.com/

    ReplyDelete
  8. 1. Наукову інформацію знайшла, тільки з такою кількістю джерел прийшлось ще вибрати, що, де і до чого краще.
    2. Не все мені сподобалось, так як більшість дають ті самі пошукові результати, що й Google, або ставлять ставку не на подану інформацію, а на саме оформлення/дизайн сторінки пошукової системи, наприклад - HotBot.Тому все таки надаватиму перевагу більш стандартному і перевіреному джерелу - Google. Окрім того, по моїй темі "Лінгво-стилістичне використання ненормативної лексики у сучасній художній літературі та текстах пісень.", не так вже й багато справді релевантної та науково-обгрунтованої ініормації, як може здатися на перший погляд, тому у цьому випадку я не можу розпорошувати свій час на пошук там, де інформація відсутня або повторюється. Тому досить вагомим і помічним для мене став ресурс - http://www.dissercat.com/. Навіть якщо не брати весь текст дисертації чи автореферату, то там є повний список використаної літератури - тільки бери і читай, шукай своє, а не трать час.
    3. Щодо моїх власних посилань, то це всім відомий Google, який був згаданий чи не кожним коментатором. Окрім того такі сайти, які періодично допомагають у навчанні:
    http://by-chgu.ru/
    http://www.lingua-room.com/
    http://www.homeenglish.ru/

    ReplyDelete
  9. До лекції навіть не знав, що існує така кількість пошукових систем. При підборі інформації до теми „Особливості функціонування сленгізмів у сучасних художніх творах“ я скористався електронними бібліотеками. Знайшов декілька авторефератів в бібліотеці ім.Вернадського, присвячених дослідженню сленгізмів у сучасній українській і німецькій мовах. Багато дізнався про сленгізми з точки зори перекладу. Користуюсь Google, Webalta, Яндекс. За допомогою цих систем можна знайти інформацію на українській, російській та англійській мовах в той час як деякі орієнтуються тільки на англомовне населення.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Пошук інформації на запропонованих сайтах на мою тему " Лінгвокультурні характеристики англійської казки" не дав бажаних результатів. Лише на стандартних сайтах Google та Яндекс, якими я зазвичай користуюсь, я знайшла багато корисної та необхідної інформації.Також сподобався інтернет-ресурс http://www.dissercat.com/, про який вже згадувала Сінельнікова Анна. Але все одно було дуже цікаво дізнатись також і про інші пошукові системи.

    ReplyDelete
  12. Дякую за надання великої кількості посилань на сайти пошукових систем. адже до цього користувалася лише Google та Yandex. Особисто для своєї курсової роботи скористалася авторефератами з Бібліотеки ім. Вернадського. Для написання курсової роботи на тему "Гендерні особливості англомовних рекламних текстів у мережі інтернет" обов`язково використаю зазначені Вами лінки!

    ReplyDelete
  13. моя тема "сучасна англомовна фентезі:композиц.та лінгвіст.аспекти".взагалі,інформації по темі вдалося знайти зовсім небагато. виявила досить цікаву пошукову систему ask.
    стаття виявилась надзвичайно корисною. особливо враховуючи підготовку до корсової.до цього я користувалась лише google,але не через незнання про інші пошук.сист.,а через те,що я вважаю гугл досить зручним.

    ReplyDelete
  14. моя тема "Лексичні засоби виразності у публічних промовах". Знайшла достятньо інформації через пошукову систему Google та Яндекс. Особисто для мене вони дуже зручні у використанні.

    ReplyDelete
  15. Моя тема "Особливості функціонування сленгізмів у сучасних англійських творах". Пошукові системи , які ви порадили, дуже допомогли, особливо бібліотека Вернадського. Як зазначив, Андрій, там є декілька авторефератів, які дуже допоможуть у роботі над проектом. Зазвичай, я користуюся "Яндексом" та "Гуглом".

    ReplyDelete
  16. можливо потрібно звикнути до даної пошукової системи, але все таки віддаю перевагу google та яндекс...звикла, зручно.
    ще ось часто користуюсь
    www.lingua-room.com
    www.homeenglish.ru

    ReplyDelete
  17. звикла використовувати інтернет
    для мене це найлегший та найшвидший спосіб знаходження необхідної інформації.
    зазвичай використовую googlе,іноді яндекс.
    вважаю,що консультація с науковим керівником та фахівцем з певної гулузі є також корисною для написання роботи.

    ReplyDelete
  18. Користуюся, зазвичай, пошуковою системою googlе. На мою думку, вона швидка та легка в користуванні.

    ReplyDelete
  19. Зазвичай користуюсь пошуковою системою Google.
    Користувалась також електронною бібліотекою Вернадського.
    Моя тема "Комунікативно прагматичні особливості Інтернет-дискурсу (на матеріалі англомовних чатів)".
    Вдалось знайти декісь авторатів, які певною мірою стосуються моєї теми.

    ReplyDelete
  20. При написанні роботи на тему "Лінгвостилістичні засоби використання комічного в публічних промовах" мені допомогла бібіотека Вернадського, адже в інтернеті матеріалу зовсім немає. Також як і кожен користуюсь пошуковою системою Google. Це наш надійний помічник)

    ReplyDelete
  21. Стаття дуже цікава для тих, хто хоче замайтися науковою діяльністю. В ній виуладено багато порад для того, щоб ми змогли якомога краще досягти результатів при проведенні дослідження. Я зрозуміла, що дуже часто ми не дотримуємося усіх правил ( таких як - робота з компютером, або складання плану перед початком роботи). Дуже важливо, щоб робота е була стихійною. Має бцти порядок скрізь. Отже, я цілком погоджуюсь з автором цієї статті щодо успішного виконання наукового дослідження. Для цього нам потрібно оптимально організувати час роботи, місце роботи і обовязково планувати все.

    ReplyDelete
  22. Користуюся, зазвичай, пошуковою системою googlе. На мою думку, вона швидка та легка в користуванні.

    ReplyDelete
  23. Завдяки вашим лекціям я дізналась про електронні бібліотеки як книжок, так і дисертацій. Це допоможе мені у пошуку необхідної літератури для моєї курсової. А також,хочу зазаначити,що стаття написана на високому науковому рівні.

    ReplyDelete
  24. Електронні книги - зручна допомога при творчій роботі. Інколи не вистачає часу взяти книжки в бібліотеці, або просто забуваємо. За допомогою системи Google ми швидко знаходимо те, що нам потрібно. Мені подобаються електронні книги та їх різноманітність.

    ReplyDelete
  25. На мою думку електронні бібліотеки-сучасний та швидкий спосіб пошуку неохідної книги.З їх допомогою можна мати доступ до багатьох бібліотек різних міст.Сподобалась електронна бібліотека імені Вернадського. Користуюсь лише пошуковою системою google, для мене вона зручна та легка в користуванні.

    ReplyDelete
  26. Як і більшість студентів, користуюся пошуковою системою google, оскільки вона для мене досить зручна. Взагалі, електронні бібліотеки дуже економлять наш час. При написанні моєї курсової роботи, я обов'язково користуватимусь Нціональною бібліотекою імені Вернадського, а також електронною бібліотекою нашого університету.

    ReplyDelete
  27. Від самого початку я користуюся пошуковою системою Google, так як я вже звикла до неї і вона мені здається найбільш зручнішою. Сьогодні, пошук різної інформації є доступним завдяки інтернету і досить це є швидким процесом.

    ReplyDelete
  28. Дуже сподобався такий об'ємний список електронних джерел, для мене це справді справжня знахідка, оскільки для мене завжди дуже важко знайти і відібрати потрібну інформацію в мережі Інтернет. Завжди є побоювання щодо достовірності, доречності і правильності знайденої інформації, тому стаття дуже виручила.

    ReplyDelete
  29. Список електронних джерел для пошуку мене дуже вразив, але є дуже багато застраілих пошукових машин, особливо Netscape. Зазвичай я користуюсь Google, так як даний пошуковик подає найбільш достовірну інформацію і простий у використанні як для тих, хто вперше знайомиться з Інтернет пошуком, так і для тих, хто з інтернетом на "ти".

    ReplyDelete